Stomatolog Otwock

  • stomatolog otwock

    Stomatolog Otwock
    Rycerska 12

    Zapraszamy do nowej Kliniki Stomatologicznej w Otwocku przy ulicy Rycerskiej 12. Oferujemy pełen zakres usług stomatologicznych.

    tel. 730-848-333
  • dentysta otwock

    Dentysta Otwock
    Silkiewicz i Mieńko

    Dobry Gabinet oferuje kompleksową opiekę stomatologiczną dla całej rodziny. Nasi lekarze stale poszerzają swoją wiedzę i umiejętności aby ...

    tel. 730-848-333
  • protetyka otwock

    Protetyka Otwock
    Rycerska 12

    Oferujemy protezy całkowite i częściowe, protezy elastyczne, protezy szkieletowe, korony i mosty porcelanowe, licówki porcelanowe...

    tel. 730-848-333
  • implanty otwock

    Implanty Otwock
    Silkiewicz i Mieńko

    Implanty, implanty z natychmiastowym obciążeniem, protezy na implantach, lokatory, regeneracja kości, podniesienie dna zatoki szczękowej...

    tel. 730-848-333

REGULAMIN

Gabinet Stomatologiczny DOBRY GABINET S.C. jest prywatną praktyką dentystyczną działającą na podstawie zezwoleń wydanych przez Okręgową Izbę Lekarską w Warszawie. Właścicielami gabinetu są: lekarz stomatolog Anna Mieńko-Chołuj, nr prawa wykonywania zawodu 9892822 oraz lekarz stomatolog Urszula Silkiewicz-Przewłoka, nr prawa wykonywania zawodu 4554880. Zajmujemy się leczeniem dorosłych i dzieci, udzielamy świadczeń z zakresu stomatologii zachowawczej, protetyki, chirurgii stomatologicznej i endodoncji.

Umawianie pacjentów na wizytę.

Przed rozpoczęciem leczenia niezbędna jest wizyta konsultacyjna, na której zostanie omówiony plan leczenia. Lekarz nie udziela konsultacji przez telefon, ani w innym miejscu niż bezpośrednio przy fotelu dentystycznym w gabinecie.

Pierwsza wizyta.

Na pierwszej wizycie poprosimy pacjenta o podanie niezbędnych danych do dokumentacji i zapoznanie się z zasadami rękojmi. Po konsultacji stomatologicznej lekarz przedstawi pacjentowi plan leczenia i na życzenie pacjenta przygotuje wstępny kosztorys. Leczenie protetyczne płatne jest w ratach-pierwsza ( 50% ) po rozpoczęciu leczenia i druga przy oddaniu gotowego uzupełnienia protetycznego.

Kolejność przyjmowania pacjentów.

Bezwzględne pierwszeństwo mają osoby zapisane na wizytę. Staramy się robić wszystko aby nie było opóźnień w przyjmowaniu pacjentów. Niestety czasami występują nieprzewidziane sytuacje i niektóre zabiegi przedłużają się. Dlatego prosimy aby pacjenci mieli przygotowaną odpowiednią rezerwę czasową na wizytę i ze zrozumieniem podchodzili do kilkunastominutowych opóźnień. Oprócz wykonania zaplanowanych na dany dzień zabiegów możemy przyjąć ponadplanowo wyłącznie pacjentów leczących się w naszym gabinecie. Pozostałym osobom wymagającym pilnej interwencji lekarskiej proponujemy najbliższy wolny termin lub kierujemy do innego gabinetu.

Lista rezerwowa.

Aby przyspieszyć termin wizyty proponujemy zapisanie się na listę rezerwową. Z tej listy wpisujemy pacjenta na pierwsze miejsce zwolnione przez innego pacjenta.

Potwierdzanie wizyt.

Każda wizyta jest potwierdzana telefonicznie dzień wcześniej. W razie rezygnacji z wizyty prosimy o powiadomienie telefoniczne lub poprzez wiadomość SMS. W interesie pacjenta jest powiadamianie gabinetu o rezygnacji z potwierdzonej wizyty, ponieważ opłata za zarezerwowany czas lekarza wynosi 100zł za godzinę i będzie doliczana do następnej wizyty.

Leczenie dzieci.

W trakcie przyjmowania pacjentów nieletnich, opiekunowie prawni mają obowiązek być obecni przez cały czas trwania wizyty. Jeżeli postawa emocjonalna dziecka nie pozwoli na przeprowadzenie zabiegu, będzie pobrana opłata w wysokości 50zł tj. koszt wizyty adaptacyjnej.

Rękojmia.

W trosce o dobro pacjenta pracownicy i współpracownicy gabinetu wykonują swoje usługi z należytą starannością na najwyższym poziomie. Udzielamy rocznej rękojmi na wykonane w gabinecie wypełnienia (plomby) w zębach stałych oraz uzupełnienia protetyczne. Na wypełnienia w zębach mlecznych udzielamy półrocznej rękojmi. Jeżeli w okresie rękojmi wypełnienie w zębie lub uzupełnienie protetyczne ulegnie deformacji, zmieni kolor lub wypadnie, wówczas w ciągu 14 dni od zgłoszenia zostanie nieodpłatnie naprawione lub wymienione na nowe.

Reklamacja nie jest uwzględniana w przypadku gdy pacjent:

  • przerwał zaplanowane leczenie
  • nie stosuje się do zaleceń lekarza dotyczących higieny jamy ustnej i protez ruchomych
  • nie zgłasza się na wizyty kontrolne wyznaczone po zakończeniu leczenia
  • użytkuje lub przechowuje protezy niezgodnie z zaleceniami lekarza
  • samodzielnie dokonuje korekt, przeróbek, napraw uzupełnienia protetycznego
  • uległ wypadkowi w wyniku którego doszło do uszkodzenia uzupełnień
  • cierpi na bruksizm (zgrzytanie zębami)
  • ma postępujące zaniki kostne powodujące osiadanie protez (np. osteoporoza)
  • uszkodził protezę poza jamą ustną

    Powikłania

    Przed zaplanowaniem leczenia stomatologicznego pacjent musi być świadomy, że mimo największej staranności lekarza w trakcie leczenia dochodzi czasami do niechcianych i nie podlegających reklamacji powikłań takich jak:

  • ból leczonego zęba lub tkanek otaczających
  • szczękościsk
  • pęknięcie, złamanie zęba
  • obrzęk, ropień, krwiak
  • krwawienie po zabiegu chirurgicznym
  • podwyższona temperatura ciała, złe samopoczucie
  • reakcja alergiczna na zastosowane leki
  • zaostrzenie współistniejących schorzeń

    Wystąpienie powikłań może spowodować u pacjenta między innymi:

  • dyskomfort i stres spowodowany bólem
  • konieczność przyjmowania leków mających znaczenie u kierowców i kobiet w ciąży
  • problemy natury estetycznej
  • problemy z jedzeniem i mówieniem
  • nieprzewidziane wcześniej leczenie kanałowe
  • nieplanowaną ekstrakcję zęba i leczenie protetyczne

    Większość z wymienionych powikłań zdarza się rzadko i szybko mija bez śladu. Nie należy jednak planować wizyty u dentysty tuż przed ważnymi wydarzeniami takimi jak wyjazd na urlop czy rodzinna uroczystość.

    Dobrze zorganizowana praca daje możliwość wykonywania świadczeń stomatologicznych na poziomie satysfakcjonującym w najwyższym stopniu zarówno pacjenta jak i cały personel gabinetu.

    Zapraszamy do współpracy!
    Anna Mieńko-Chołuj, Urszula Silkiewicz-Przewłoka i współpracownicy.

  • Galeria

    + Galeria Naszych Prac
     
    gabinet stomatologiczny
    stomatolog
    stomatologiczne
    dentysta
     

    Aktualne Promocje

    - Przy wykonaniu dwóch wypełnień na jednej wizycie udzielamy 10% rabatu.

    Kontakt

    • 05-400 Otwock, ul. Rycerska 12
    • Tel: (+48) 730 848 333
    • Email: